Avoiding the redundancy of this section, I can't really describe myself in a paragraph or two, but I'll try: I am my own person. I'm Chapy, born on 10 July 1993 & was born a Bisexual.Please do not ask for my number if u are not related to me in any way in "Real Life".I am here to have fun & to keep in touch with my "Friends".Please Do Not ask me to comment ur pictures or do anything related to MySpace or Facebook. I will do it if I feel like doing it. U don't have to ask or tell me. If someone asks me to do something I don't want to without a plausible reason I don't do it. I never believe a rumor, until confirmed by the rumoree. I'm often labeled because of my fashion and beliefs.So to set things up straight,I'm None.I don't label myself. I love to wear black and that doesn't mean I 'Worship Satan'. Black is just a colour for God Sake! In a perfect world everyone would be dead. I don't like the country that I'm living in right now, because the humans brain isn't set & ain't functioning very well. Especially the Authorities. I do what ever shits I want & I don't friggin care what u think or say about me. Hate me? Ain't my problem hunny. Funny thou, WTF! are u still looking at my profile then? HA HA! I want you to read my profile, that's why I made it. I am very busy these days, so..u ain't need to get all emotional just because I didn't fucking reply. It's Irritating u dumbass! Yeah,I Sometimes Do Like Cute Stuff.So What? I'd keep writing but, I think that's enough random brain vomit for one section

Tuesday, June 14, 2011

HARIS DAN CHAPY




Awak datang rumah saya dengan kecik then saya make-up kan awak saye ingat awak cakap"haris comel kan?"hmm..sedih nye saya rindu awak sangat2.betapa perit nye hati saye bila awak buat saye macam nie.Awak jujur saye ckp saye sayang kat awak sangat2.Saya igt lagi waktu kite tengok wayang sama2 cite SUPER 8 awak duduk seat couple sama saya ,saya pegang tangan awak and saya suruh awak bersandar kat dada saya time tuh saye rase bahgie nye hidup saye bila saye cium pipi awak and kepala awak and awak ingat tak saye bisik kat telinga awak saye cakap "BABY ! I LOVE YOU" awak ingatkan?? kan sayang?? awak saya rindu dengan memori ni..saya tahu awak sayang kan dia tapi awak tak perlu buang saye macam sampah.alasan yang awak bagi untuk putus dengan saya sebab awak nak focus dengan family and akiem kan??hurm saye paham..tapi alasan boleh di cari tapi kasih sayang yang ikhlas susah nak cari.awak perlu bersyukur ade orang sayang sangat2 kat awak berbanding dengan budak yg A penah msg awak mintak seks!saya panas bila dengar.and awak ingat tak malam tuh awak nak kene langgar dengan kereta kenari??hati saya terus menyirap tengok kereta tuh..saya cube untuk pujuk awak dalam van tuh tapi awak cakap" baby okay " tapi hakikat nye awak tak okey kan. saye tunggu msg dari awak dr sabtu mlm sampai ahad petang jam 3 tibe2 awak msg awak mintak putus.air mate saye memang mengalir tak henti2..awak mintak putus sebab saye marah awak cakap kau/aku kan??itu bukan sbb nye..but saya taw sebab ape awak mintak break..awak walau macam mane pun kalau awak perlu kan saye awak msg je no saya sure i akan tolong.tuh je gamba yang saye boleh letak sebab awak rahsie kan gamba saye dari akiem,saya nak sangat letak gamba mase awak dengan saye pegang tangan tuh tp awak da delete saye tau.awak saye sayang kat awak..balik la kat saye...saye tahu awak pon sayang  kat saye kan??sayang jage diri baek2 okay..I LOVE YOU SO MUCH!! MWAH! AWK SILA TENGOK VIDEO KAT BWH NI AND KT TEPI KANAN ATAS GAMBA SAYA DENGAN AWAK  NI.MEMANG UNTUK AWAK