Avoiding the redundancy of this section, I can't really describe myself in a paragraph or two, but I'll try: I am my own person. I'm Chapy, born on 10 July 1993 & was born a Bisexual.Please do not ask for my number if u are not related to me in any way in "Real Life".I am here to have fun & to keep in touch with my "Friends".Please Do Not ask me to comment ur pictures or do anything related to MySpace or Facebook. I will do it if I feel like doing it. U don't have to ask or tell me. If someone asks me to do something I don't want to without a plausible reason I don't do it. I never believe a rumor, until confirmed by the rumoree. I'm often labeled because of my fashion and beliefs.So to set things up straight,I'm None.I don't label myself. I love to wear black and that doesn't mean I 'Worship Satan'. Black is just a colour for God Sake! In a perfect world everyone would be dead. I don't like the country that I'm living in right now, because the humans brain isn't set & ain't functioning very well. Especially the Authorities. I do what ever shits I want & I don't friggin care what u think or say about me. Hate me? Ain't my problem hunny. Funny thou, WTF! are u still looking at my profile then? HA HA! I want you to read my profile, that's why I made it. I am very busy these days, so..u ain't need to get all emotional just because I didn't fucking reply. It's Irritating u dumbass! Yeah,I Sometimes Do Like Cute Stuff.So What? I'd keep writing but, I think that's enough random brain vomit for one section

Thursday, May 19, 2011

ITS ABOUT SI BUDAK H ???

NIE LA ADE GMBAR KITE BUT TGGAL KENANGAN JE :(










Aku sbenarnye mmg da lme suke kt die..maybe last years bulan 11 aku rse la..aku pnh tersempak die dkt CS then lps tuh aku x jmpe die lg..aku try cri FB die tp x jmpe2..aku mmg series nk knal dgn die bukan disebab kn yg die HOT ke COMEL ke aku bukan org yg memilih kwn..tp aku ade hati kt die da lme..die pnh cite kt aku yg die minat kt aku and before nie pnh comment aku kt myspace but die ckp aku x lyn..then aku ni jenis dulu mse kt myspace aku suke lyn kwn2 yg aku knl je org yg aku x knl aku kurang lyn la..im so sorry HARIS i lmbt  jmpe u :( but if someday i akan jadi sebahagian dr u juge..i taw skg u da ade bf i phm sorry i x kacau u lg.and aku taw jugak yg HARIS syg kt aku jgk..im very aprreciate that.aku dpt FB haris ni dr kwn aku ACAP die la yg bg aku link HARIS ni.ACAP pnh tnye aku"chapy ko knl x dgn haris?? die ckp die knl ko" then aku reply la "HARIS yg mne?? bg aku link dia " then aku bukak tup! tup! tgk2 budak yg aku pnh suke dulu..aku trus terseyum lebar dgn mengatakan OMG I FOUND YOU NOW!!! then aku add la die then aku bg no phone aku kt die..start tuh aku trus RAPAT dgn die..tp x lebeyh dr tuh..aku just simpan perasaan aku kt die..Tp aku jnji if aku dpt die aku akan jge die n x kn sakitkn hati die..Si haris pon ckp ngan aku die terkejot bila dgr aku nk knl dgn die coz die igt aku nie org yg sombong maybe before ni..tp aku x smbong korg ley tnye HARIS or kwn2 aku yg slalu lepak dgn aku..aku ni seorg yg kecoh and slamber je..SAYANG I SAYANG YOU GILER2 !!! I NAK YOU tp xpe u pon da ade org yg tersayang i akn simpan perasaan tuh sehingga you da putus dgn die..aku pnh ckp dgn haris if die da putus dgn bf die tlg inform aku,aku sudi jd bf baru nye : ) and HARIS juge da berjanji  x kan tggalkn aku..so I TRUST YOU MY DEAR!!! wlaupon kite ni setakat kwn sahaja..tp akan dtg kite da tak kwn tp KWN SPECIAL KN??? i nanges bile u ckp hubungan kite smpai di sini..i bukak lgu yg i pnh bg u dlu..i sunyi i nak you care about me wlaupon kite kwn....i x nk tulis byk2 buat hati i sakit and sedih je...but i never stop loving you dear!! i promise you ok!  and 2 lagu kt bawah ni untuk you ok...